کاشت مو ، ترمیم مو

کاشت مو چیست؟ کاشت مو یک روش جراحی زیبایی است که طی آن فولیکول‌های مو به صورت جداگانه از ناحیه اهداکننده به ناحیه کم‌مو یا بدون مو منتقل می‌شوند. این روش عمدتاً برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می‌شود و در آن فولیکول‌هایی که به صورت ژنتیکی در برابر ریزش مقاوم هستند به ناحیه طاس انتقال داده می‌شوند. به طور کلی، ریزش مو به عوامل مختلفی از جمله رژیم غذایی، استرس، بیماری‌ها، عدم تعادل هورمونی و مصرف برخی داروها مرتبط است. آلند کلینیک با بروزترین تجهیزات کاشت و ترمیم مو با زیبایی هر چه بیشتر شما کمک می کند.

انواع خدمات کاشت و ترمیم آلند

کاشت مو و ابرو (روش‌های FUT و FUE)

کاشت مو و ابرو با استفاده از روش‌های از جمله روش‌های رایج برای بازیابی و تقویت موها هستند.

ترمیم مو

ترمیم مو به مجموعه‌ای از روش‌ها و تکنیک‌ها اشاره دارد که برای بازیابی، تقویت و حفظ موها به کار می‌روند. این روش‌ها شامل کاشت مو، استفاده از داروها، روش‌های غیرجراحی و تغییرات در سبک زندگی هستند.

مزوتراپی مو

مزوتراپی مو یک روش درمانی غیر جراحی است که برای بهبود رشد و ضخامت موها استفاده می‌شود.

کاشت مو آلند کلینیک

 آلند کلینیک با بروزترین تجهیزات کاشت و ترمیم مو با زیبایی هر چه بیشتر شما کمک می کند.

کاشت مو
کاشت مو
ترمیم مو

ترمیم مو آلند کلینیک

نتخاب بهترین کلینیک برای ترمیم مو و کاشت، اولین قدم برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب است. روش ترمیم مو، روشی نوین و بدون جراحی برای بازگرداندن موهای ریخته شده سر است.
طاسی یا کچلی همواره یکی از دغدغه های همراه بشر بوده است. از حدود ۵۰۰۰ سال پیش تا کنون، همچنان جستجو در پی یافتن راهی برای رفع معضل طاسی سر وجود دارد. در عصر حاضر درمان های مختلفی از قبیل روش های دارویی و جراحی برای جلوگیری از ریزش مو پدید آمده است که در موارد حتی درمان قطعی و دائمی طاسی نیز وجود دارد. آلند کلینیک 

چرا آلند کلینیک

بروز ترین تجهیزات

تجهیزات مدرن پیوند مو شامل دستگاه‌ها و ابزارهای پیشرفته‌ای است که دقت و کارایی این روش را افزایش می‌دهند.

کادر مجرب

تیم متخصص پیوند مو نقش بسیار مهمی در موفقیت این روش دارد.

پزشکان متخصص

پزشکان متخصص پیوند مو باید دارای تجربه و تخصص کافی باشند.

قیمت مناسب

هزینه پیوند مو می‌تواند بسته به عوامل مختلفی متفاوت باشد.

نظرات مشتریان

بسیار تیم مجرب و حرفه ای داشتند و از نتیجه کار بسیار راضی هستم
محمد زیدی
ممنون از تیم کاشتتون من راضی بودم
علی افروز

سولات متداول

یکی از مهمترین سئوالات مراجعه کنندگان به کلینیک های ترمیم این است که باید ترمیم را انجام دهند یا کاشت مو ؟ پاسخ این است که اگر به پزشک خود اعتماد دارید انتخاب روش را به عهده او بگذارید.
هزینه کاشت مو با توجه به روش کاشت مو و میزان وسعت طاسی سر مشخص میشود. برای تعیین هزینه دقیق کاشت مو خود میتوانید یا از طریق شبکه های مجازی عکس ارسال کنید یا برای ویزیت حضوری رایگان اقدام کنید.
معمولا متخصصین سن خاصی را برای “کاشت مو” مد نظر قرار نمی دهند، اما سن معمول بالای 22 سال است ولی همان طور که گفته شد متناسب با شرایط فرد متقاضی و عوامل ژنتیکی این عمل صورت خواهد گرفت . مهم تر از سن , الگوی طاسی و علت ریزش مو ها است . البته در سنین پایین تر با مشورت پزشک متخصص و توصیه های لازم، متقاضی مورد راهنمایی لازم قرار می گیرد .
یکی از شرایط کاشت مو انجام آزمایش های ویژه تحت نظر متخصص است ، که “پزشک متخصص کاشت مو” از وضعیت سلامت متقاضی مطلع شود . بعضی بیماری های پوستی نیز موارد منع کاشت مو هستند . یکی دیگر از شرایط کاشت مو الگوی طاسی مشخص با بانک موی قابل قبول است .
در کلینیک تخصصی کاشت موی چون تیم پزشکی “متخصص خدمات کاشت مو” را انجام میدهد ، کاشت مو به مدت 5 الی 12 ساعت انجام میشود که بخشی از آن مربوط به برداشت مو از محل مورد نظر می باشد و بخشی دیگر مربوط به کاشت مو در منطقه پیوند است.
کاشت مو طبیعی در واقع ” یک عمل زیبایی برای جابجا کردن موهای شما از ناحیه پشت سر(بانک مو) به بخشهای کم پشت و طاس است که توسط تیم پزشکی انجام می شود . هنر یک متخصص کاشت مو این است که بیشترین میزان مویی که میشود از ناحیه پشت سر قرض گرفت را برداشته و درمناسب ترین نواحی سر کاشت کند تا بیشترین جلوه را داشته باشد. بدیهی است که در این پروسه جابجایی، تلاش می شود تا موها صدمه نبینند، میزان پیوند موها به حداکثر برسد، به ناحیه برداشت و کاشت آسیبی نرسد، و نیز طبیعی ترین خط رویش ایجاد می شود.
خیر چون پیوند مو پس زده می شود، تنها کسی که بهترین کیس پیوند مو است فقط خود شما هستید
از شامپو هایی که ترکیبات اسیدی دارند باید اجتناب کنید .

همین حالا تماس بگیرید

متخصصان ما آماده مشاوره به شما عزیزان می باشند

پیمایش به بالا